Lalat Pun Dah Pandai Santai


Yup, malam2(kire pagi dh kot~), aku isi masa dengan blogwalking.. usyah artikel sana, artikel sini.. n last2, aku suka tengok karenah2 lalat yang cepat pencen nih, habiskan duit bersantai-santai~ Ish3~
Kalau manusia takde duit nak berhoneymoon, ikuti lah contoh si lalat2 yang angan2 beroneymoon nih~ Kesian kaw kan.. Lihat sendiri ye~

-
-
-
-
-
-
-
Jangan geli yer~
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
 "Yehs!! im the winer bebeyh~"
-
-
-
-
-
-
-
-
lalat1: "abg, nape xrase cahaye mthr ni bang~"
lalat2: "kita dalam rumah lagi agaknye syg.."
-
-
-
-
-
-
-
-
"im Roberto carlos~ wanna tumpang??"
-
-
-
-
-
-
-
"latihan penerbangan lalat2"
-
-
-
-
-
-
-
-
"olimpik pool challenges~"
wHos gOnnA wIn heRe!!
-
-
-
-
-
-
-
-
"uit~ tak tahan nih.... ('_')"
-
-
-
-
-
-
-
-
 "sarapan pagi ibu dan anak"
-
-
-
-
-
-
-
-
"latihan vokal oleh mentor~"

-
-
-
-
-
-
-
-
"whos is the highest now lalat~??"
-
-
-
-
-
-
-
-
"POM POM Girls~!!!!"
-
-
-
-
-
-
-
-
"kegembiraan yang terserlah antara abape dan anak"
-
-
-
-
-
-
-
-
"lalat with sherlock holmes...."
-
-
-
-
-
-
-
-
"uhm,17meter vs 8meter" jAuh bEzA d siTu sebEnaRnYe..


Masa bersantai dah habis anak-anak~ jOm pulang.... ;-)



4 comments:

tia said...

kreatif btol lalat2 neyh..pstuh ape b kate nk tiru care lalat neyh honeymoon..ha'ah, mmg besh..haish~

hAsiFzuL said...

hahaha~ nak ke,kite g honeymon cam dorang~ njoy kan~

AiZ said...

hakhak... hebat gile lalat lalat sekarang.. maju btul lah.. ^__^ haha

tia said...

xmo r..lau honeymoon cm dorg, b g sowg2! haha..

Post a Comment

 
 

Nak tahu cara buat camni?
Klik sini sini (Info Blog)